1a advent!! Äntligen!

Jag har varit ganska lat vad gäller bloggen de senaste dagarna trots att det hänt mycket att skriva om.
 Men ibland är det som det är...
Ska försöka göra en liten kort uppdatering.

I lördags kom Theresehem till mig för att hålla i en hudvårdslektion för Anna, Helena, Katarina & Alva.
 Hon representerar företaget Mary Kay med hudvård-och makeup-produkter.
Riktigt bra produkter som jag numera är konsult för. Så behöver ni något speciellt för er hud/makeup så är det bara att kontakta mig.
 Vi hade det riktigt mysigt och jag tror att tjejerna var nöjda. Alva fick istället för åldersförebyggande produkter de mer ungdomliga rengöring och lotions.
 Therese berättade för mig efteråt att hon hade haft så roligt men att det tog lite längre tid än normalt pga all diskussion vi hade =) Det gjorde henne ingenting...

På eftermiddagen hade Lukas innebandy-match i Rydboholm som de tyvärr förlorade med 14-2. Men Lukas var nöjd eftersom han gjorde enda målet..." men det blev ju 2 mål?" Det sista blev ett självmål =)

Söndag kl 06.30 söndag morgon var det uppstigning för Lukas, Isak & Micke.
 Det var cup för båda i Tygrikescupen.
Jag fick rapporter hela dagen och det slutade riktigt bra.
 Isak på en 3e plats och Lukas vann HELA cupen!!!
Han var överlycklig och erkände att det efteråt kom lite glädjetårar. Riktigt roligt med framgång.
Isak var oxå nöjd men lite ledsen över att förlorat semin på straffar...mot Kasper Blom och Elfsborg =(
 Men grattis även till Kasper för 2a platsen!

Medans de var på fotboll var det sångdags i Brämhults kyrka för Engla. Det var Miniminiorerna som hade 1a advent-gudstjänst. Det var en väldigt lättsam stund med mycket sång av barnen och härliga adventsånger.
 Och Engla var så duktig!

Det var helgen det!!!!

Kommentarer
Postat av: Annatroll

Lat med bloggen även här... Hinner inte med mellan alla aktiviteter!

Så du har blivit konsult vännen min! Jag är jättenöjd med mina produkter! Tack för en mysig dag, puss o kram!

2010-12-03 @ 18:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0