Snart blir jag som Maria

Så här tredje dagen på semestern kan jag bara konstatera att jag kan nog vänja mig vid det här!!

Idag har jag enbart gjort saker som fallit mig in för stunden. Promenad med Lukas & Engla för att plocka lupiner, solat på altanen, lekt vattenlek med barnen i värmen t ex.

Fast dagen började med att väcka Isak som må,ti och onsdag haft fotbollsläger nere på Brämhults IK. 9-14 varje dag. Lunch och fika serveras och en massa träning och självklart mycket bus. Idag var det avslutning med vattenkrig. Igår fick dem bomba ledarna med fotbollar. Ja, ledarna stod som tur var med baksidan åt barnen. 
 
Sen kommer Lukas & Engla upp och det blir frukost och lite "Sommarlov" på tv-n.
Idag var vi faktiskt ute ganska tidigt då solen visade sig från bästa sidan. 

 Maria-fan

Ni som känner mig vet att jag är storfan av Maria Montazami (Hemmafrun från Hollywood)
 Jag har lovat Micke att nu när jag är hemma ska jag oxå bli lite som Maria.
Gå med mysbyxor och linne på dagarna och när kl närmar sig 16 då svirar jag om till finare klädsel, har satt på mig läppstift och god, härlig parfym. Dessutom ska jag servera oss båda ett glas vin. För det gör ju Maria när hennes man kommer hem efter en jobbig dag på arbetet.
-
-
-
sen kom jag på att jag är gravid just nu...
 Jag har inga fina passande kläder, jag är känslig för starka dofter och dessutom får jag inte dricka vin.
Kan säga att mina planer sket sig direkt!!

Fast när bebis kommit och jag sen fått platt mage samt slutat ammat då...ska jag leva som Maria.
Så om ca 10 månader älskling...
 
Sofia från Brämhult Hills och Maria från Hollywood = de bästa hemmafruarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0