Fars dag

Som vanligt började vi dagen med att göra iordning frukost på sängen för familjens pappa.
 Tidningen var på plats och kaffet var rykande.
Tror han var nöjd med det =)

Under förmiddagen skulle Lukas iväg till Fristad för att premiärspela sin första innebandymatch. Och det som målvakt!!!
 Vi fick dock inte följa med denna gång då han redan var nervös och inte ville förvärra det med familjen på plats. Så vi kom fram till att vi följer med nästa gång.
Men han kom hem och var strålande glad då de vunnit med 6-0. Vilket betyder att i sin första match höll han nollan! Min pojk det....

Kurre & Margareta kom sen hit för att äta farsdag-middag.
 Till efterrätt blev det hemmagjord bakelse med flaggan i topp.
Blev ganska bra faktiskt och goda var dem oxå... =)


På kvällen hade jag bokat tid på Poolhouse för att utmana familjens pappa på bowling. Jag bad Micke att träffa oss vid Oliven vilket gjorde att han trodde vi skulle käka där. Men icke...Vi gick vidare till Bowlinghallen.
Där fick barnen och pappa köra en match mot varandra och vi hade riktigt kul. Vi beställde in lite snacks och dricka och jag hoppas att både barnen och Micke uppskattade det hela.
 Dock var det så att Micke blev den stora vinnaren för kvällen men Lukas kommentar efteråt var
" Såklart att du vann eftersom vi lät dig vinna. Det är ju ändå fars dag"
Hahahaha, känn på den älskling...








Kommentarer
Postat av: Micke

jag hade en underbar dag med min underbara familj älskar er så o fru forsberg du är bäst älskar dig så

2010-11-25 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0