Ny hall =)

Vad gör man en söndag om man inte har någonting att göra...?
-
-
-
-
-
Jo man kan tapetsera i hallen på övervåningen.

Bye bye den gräna tapeten och hej till en grå med vita små sammetsblommor.
Den var så himla söt men då mörkret faller in ganska snabbt denna årstid så kan jag inte ta en bild på den som gör den rättvis. Jag lovar att lägga in det imorgon.

Jag vet att den gröna blommiga tapeten var en gammal favorit som jag egentligen skulle ha kvar men den kändes inte "vi". Jag hade svårt att matcha andra saker till den och jag blev lite stirrig utav den.
Man kan tycka att en hall inte gör så mycket i funktion men den kan faktiskt förändras i ögat med bara det lilla.
 Barnen och mannen har gett godkänt och de tyckte att det blev riktigt snyggt.
" Det är mycket finare nu mamma", sa Engla som följde mitt arbete.

Så jag fick alltså denna eftermiddag att gå denna gång.
 Vad ska jag göra imorgon tro?


Kommentarer
Postat av: Stina Dahlgren

Tapetsera vardagsrummet? Göra om köket? Spackla badrummet? Ja, vad brukar du mer roa dig med när du är sysslolös? ;P

2010-11-22 @ 19:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0