Isak till final...

Som jag skrev igår lovade jag att uppdatera bloggen idag. Det ska jag göra men jag börjar med dagens stora händelse.
 Isak spelade cup i Sparsör idag och trots regn och många matcher vann laget SILVER!!!
De var så duktiga hela dagen och vi trodde nog att det skulle gå hela vägen även i finalen men där tog tröttheten ut sin rätt, tyvärr.
 Men vad gjorde det. Såklart de var lite besvikna men Isak skakade av sig det och var ganska glad åt en vunnen silvermedalj. BRA JOBBAT IDAG!!!



Ska även tilläggas att Brämhults andralag blev 3a så klubben var nog ganska nöjd med dagens resultat.


Kommentarer
Postat av: Stina Dahlgren

Hälsa att lill-moster blir väldigt stolt över silvret de tog :D Får man önska ett bildregn från bröllopet här i bloggen kanske?

2010-08-22 @ 02:54:41
Postat av: Annatroll

Stort grattis till silvret!!!

Kram från Forsbäck.

2010-08-22 @ 15:55:38
URL: http://annatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0