Alla är nyfikna

Haha, nu börjar det bli roligt. Jag får många sms och telefonsamtal från vänner som lite försynt frågar hur vi mår och vad vi gör... Väldigt vad folk blev nyfikna helt plötsligt =) Men det är roligt! 
 Det värsta är ju om vi är ute och varken har hört hemtelefonen eller mobilen, som jag förövrigt inte alltid håller i handen när jag går ut och hänger tvätt, då blir folk som tokiga.
" Fick inte tag på er. Har ni åkt in eller? Var är Ni? Hör av er så snart ni hör detta" är meddelande jag fått på svararen.
 Men hörni, fortsätt gärna, det är så skönt att ni bryr er. Jag vet ju själv att jag är nyfiken i samma situation.
Så fortsätt ring eller messa men bli inte tokiga när jag inte svarar. Jag kanske bara sitter ute på rumpan =)



Måste bara få visa den fina koftan som mormor Lena gjort till Engla.
 Tycker att både modellen på koftan och den verkliga modellen är sååå fina.

 

Imorgon glömmer vi inte att hissa svenska flaggan för Victoria.
Och jag har varnat min älskade man för att sätta upp Färjestadflaggan!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0