Jag har fått ett rum!

Idag börjar vi med att utbringa ett stort HURRA till kusin Tea som fyller tonåring,13 år!!!!!!!!!!!!!
 Grattis från oss alla Tea. Vi ser fram emot kalas när du kommit hem.
Jag tror att vi är först med att fira dig, eller? Kl är 00.09 nu =)

Visar här nedan mitt nya rum. Jag har ju gjort ett "mammarum" på andra v¨ning i min och Mickes gamla garderob. Ut med kläderna och in med mamma/Engla-pyssel.
 Målade en del av väggen lavendelfärg och resten täckte vi med blommor.
Tro inte att jag ligger på soffan och inväntar födseln...
Så här blev resultatet:

FÖRE


EFTER





Kommentarer
Postat av: Farfar å Farmor

Vad duktig du är lilla gumman,nu vet vi vem vi skall anlita när här skall målas.

Farfar å Farmor

2010-07-13 @ 15:46:41
Postat av: Anonym

2010-07-13 @ 15:47:33
Postat av: Sofia

Ja Engla har varit jätteduktig och jag har varit så tacksam över all hjälp jag fått. Det är bara för en liten stund och sen är det inte roligt mer men det gör ju inget. Nu har vi flyttat in våra pysselsaker.

2010-07-13 @ 22:48:31
Postat av: Anonym

Fint blev det! ... Duktiga ni är! Kramis€:)

2010-07-15 @ 08:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0