Snabb uppdatering

En liten uppdatering så här "mitt i natten" (för mig alltså)

Igår åkte killarna till Helsingborg för en veckas umgänge med klanen Tollesson.
 Det känns alltid i hjärtat men iår blir det enbart denna vecka så jag får klara mig.
Lukas var lite besviken på att bebis inte kommit ännu för nu var han säker på att så fort de åkte skulle den "ploppa" ut.
- Kan du inte hoppa lite? sa han i förrgår.

Eh, jag gör vad jag kan...

Engla sov hos farmor och farfar igår vilket betydde att jag och Micke blev barnfria. Vad gör man då? undrade vi.
 Jo, kollade Robin i tennisfinalen (skit med förlust) ,satte upp panel i hallen och målade den. Kollade Elfsborg-Örebro på tv (skit med 3-3) målade lite till, gjorde iordning kvällsmat, vilket blev räkor för Micke och jordgubbar för mig. La oss i soffan...

Det är sånt man gör när man är barnledig...tydligen.
 
Nu ser vi fram emot att Stina och Hannes kommer till oss mellan 21-23. Har inte träffats sedan i mars och jag längtar så efter syster. Och att äntligen få träffa denna Hannes som nu hållt sig undan från oss i snart ett sekel =)
 På torsdag tar vi med familjen till stora torget där Nanne Grönvall och Timotej tar sig ton. Hoppas jag inte är någonannan stans då...

Hm, vad mer kan uppdateras? Jag funderar tills imorgon...
Jo, jag har även tvättat, rensat rabatt, städat och idag, parallellt med målning så har jag bakat två satser med bullar. Hoppas Hannes gillar bullar =)
 Sov gott!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0