19 Juni 2010

Som alla andra så önskar vi stort GRATTIS till Victoria & Daniel som idag äntligen fick varandra.
 Visst har det varit en underbar dag. Hörde nyss att det regnat i övriga Sverige men i Stockholm har solen lyst hela dagen. Ett bra tecken även om det betyder tur att få regndroppar i brudkronan.
 
Egentligen tänker jag inte skriva så mycket om hur alla såg ut för smaken är så himla olika men visst kan vi bara konstatera att Bruden var vackrast. Därefter kommer en hel rad prinsessor som vi oxå tappade andan av att se.
Madeleine och hennes klänning, Mette-Marit´s frisyr och att hon faktiskt lyckats med både smink och frisyr, Mary, lika vacker som vanligt...

Nu var jag tvungen att sluta skriva eftersom jag precis bevittnade prins Daniels första tal. Tror ni att jag grina eller????
 Vilken kärlek!
Ni dom inte hört talen gå in på svt.se för där ska de finnas.
 Ja festligeheterna fortsätter...

Våra festligheter började hemma hos moster Katarina m familj.
 Tjejerna var klädda i klänningar men det fanns en enda riktig prinsessa och det var...

 Prinsessan Engla

och resten av bröllopsgänget.

Tack till värdinnan som bjöd på tilltugg och bröllopskaffe med bröllopstårta! Tack!
Om ni undrar varför det inte finns bilder på grabbarna så beror det på att övervåningen lockade mer med vm-fotboll och tv-spel... Hm...(vad har jag gjort för fel)







Kommentarer
Postat av: Stina Dahlgren

Åh vad jag önskar att jag varit med er!!!!

2010-06-23 @ 00:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0