Mmm..choklad

Idag när min älskling kom hem från jobbet hade han med sig en Aladdin-ask till  mig.
 Eftersom jag ligger lite efter med min Maria-tolkning så ville han ge mig en liten present så att jag för stunden kände mig som en äkta Maria.
 Det tycker jag var en fin gest...


Älskar dig!!
 ( tänk vad du får stå ut med just nu. Mitt dåliga humör, mina kramper, mina stön och pustande och framförallt mina snarkningar på nätterna..fast jag tror bara du säger så för jag har aldrig hört mig själv snarka)

Kommentarer
Postat av: Annatroll

Nog för att Maria är störtskön, ändå gillar jag dej mest!!! Njut av chokladen, den är du värd! Lav ya!

2010-06-23 @ 18:39:07
URL: http://annatroll.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, gissa om jag njutit! Kanske finns en å annan kvar till dig... Hela nedre botten finns kvar =) Första som kommer hit!!!!

2010-06-23 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0