Ny familjemedlem!!!

Äntligen har vi fått en ny familjemedlem...
 Allting gick väldigt fort men jag & Micke åkte iväg strax efter att han slutade jobbet och sen var det över på ca en timme. Det gick ganska smärtfritt faktiskt.

 Vill ni veta vad det blev??
-
-
-
-
-
-
-
-


En silvermetallic Mercedez Benz som nu får agera tjejbil.
 Så himla skönt att äntligen få en extra bil som jag kan fara ut på äventyr med.
Nu slipper jag "bli fast" här hemma, dels under sommaren och dels sedan när bebis kommer.
Micke trodde nog att jag skulle tycka om den för i torsdags var han och köpte den åt mig.
 Allt färdigt med papper och det enda jag behövde göra idag var att provköra den och godkänna.

Så tack min underbara älskade man för allt du gör för mig! 
Du är helt enkelt bäst och du skämmer bort mig alldeles för mycket. Eller ja...nästan för mycket. Ta mig inte på orden utan fortsätt bara vara den du är =)
 
Älskar dig så! 

Ps, är det någon som kan sätta ihop ett ord utav PML?? Jag gör alltid så med bilskyltar för att komma ihåg reg.nr men denna var lite klurig. Hjälp mig snälla!
 

Kommentarer
Postat av: Annika & Olivia

Pamela (Andersson) ;)

2010-06-29 @ 18:46:28
Postat av: Anonym

Pimpla

2010-06-29 @ 20:55:29
Postat av: tina

snyyyyyggggg!!!! passar dig kanon. grattis!



2010-06-29 @ 23:54:23
Postat av: Annatroll

Wow vilken läcker pärla. Den måste komma ut till Hillared å hälsa på snart!!! KRAAAAM!

2010-06-30 @ 19:57:40
URL: http://annatroll.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack snälla ni för lite förslag. Olivias förslag var nog faktiskt det som satte sig bäst..( Eh, Pamela ) haha. Varje gång jag behöver använda mitt reg.nr kommer jag tänka på Pamela Anderson. =)

Pimpla var bra även den.

Såklart den kommer till Hillared, Anna. Det vet du!

2010-07-01 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0