Sommarfest på dagis

Ikväll var det dags för Englas sommarfest på dagis. Vädret visade sig från bästa sidan men tyvärr skulle vi hålla till på baksidan av dagis och där var det lite kallare i skuggan men det gick bra.
 Först var det tipspromenad som handlade om Astrid Lindgren (både vuxen/barn-frågor)
Trodde att jag kunde Astrid bra men det var kluriga vuxenfrågor. Skulle tagit barnfrågorna...
 Sen var det dags för fika & grillning och prisutdelning. Inget pris till familjen Forsberg...

 Min lilla,stora tjej...

 Mina stora coola killar...


 
En krans av lingonris har oxå hunnits med i dagarna. Upphängd med spets från mormors gamla sylåda.

Och apropå mormor...så har gamlamormors gamla symaskin hittat sin rätta plats.

 


Kommentarer
Postat av: Stina Dahlgren

Jag tycker det är så skönt att du startat bloggen igen så att jag kan få se mina älskade syskonbarn på fler bilder nu när jag är så långt borta! Kommer det komma bilder på dig också eller är det bara du som tar dem? ;P

2010-06-02 @ 15:37:53
Postat av: Sofia

Haha, jag tar nog de mesta korten men jag ska se vad jag kan göra=)

Kram

2010-06-02 @ 20:28:19
Postat av: Anonym

Såå kul att se den komma till användning. Kommer ihåg när jag fick den av mormor för evigheter sedan :-)

2010-06-05 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0