En rejäl felsägning...

Idag har alla föräldrar fått ta del utav hyllningarna efter gårdagens lycka, se förra inlägget.
Bl a ett mail från en förälder som tyvärr inte var på plats men som hyllade även tränarna.
 Nu blev det dock  lite  fel då det saknades ett ord i hyllningsmeningen.
 Jag måste bara låta er läsa detta så får vi se om ni hittar felet. Jag skrattade så jag vek mig dubbel.
----------------------------------------------------------------------
citat:

Hej!

 Va kul, det måste ju också betyda att grabbarna har de 1:a 2:a och 3:de bästa tränarna – Eller hur?

 Härligt info, sug er själva också !!!

 ---------------------------------------------------------------------


Ganska snabbt efter kom det ytterligare ett mail från samme förälder:

citat:

Hej igen

 Här går det undan, (fick snabba svar på förra mailet) .

Så här var det naturligtvis jag ville säga.

 Härligt info, sug åt er av framgången själva också !!!

Om det nu var någon som tänkte något annat (J ) !!

----------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Annatroll

AAAAAAASGARV!!! Vilken felskrivning!

2010-10-19 @ 22:39:26
Postat av: Sofia

Ja, hur ska man reagera när man träffar denna förälder nästa gång. Jag kommer ju börja garva!!!

2010-10-19 @ 23:02:24
Postat av: Stina Dahlgren

HAHAHAHA, sjukt kul!!! Vore mkt roligare om föräldern aldrig sett sitt fel utan bara låtit det första stå kvar :P

2010-10-23 @ 00:47:53
Postat av: Anonym

2010-10-25 @ 19:56:17
Postat av: moster

Garva så jag dog!!!! Kul att vara den föräldern nästa cup eller match

2010-10-25 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0