tack någon

Det här måste vara en av världens bästa uppfinningar.
 För oss som inte har badkar är det badbalja som gäller när Vide ska bada.
Om han inte duschar vill säga...men ni som själva någongång hängt över badkaret eller baljan för att hålla i barnet med ena armen ni vet att med lite badolja i vattnet så blir barnet väldigt hal.
Det gör det svårt att få ett bra grepp och för att inte tala om hur ont i ryggen man får sedan.

Den här "hållaren" är formad så att barnet sitter i en slags stol och hålls därmed fast under armar och rumpa.
 Man får helt enkelt två armar fria till att tvätta med.
Hur bra som helst.



I går gjorde jag färdigt min lilla tavla med denna underbart fina flicka.
 Visste ju inte riktigt hur jag skulle göra men det slutade med att jag sydde på en fin spets på över och underkant.
Visst blév det bra =)
 Eh...tack Anna för tipset!!




Kommentarer
Postat av: Annatroll

Åh, det blev ju jättefint, kan man lägga in en beställning???

Ktam till alla!

2010-10-03 @ 17:12:54
URL: http://annatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0