Bröllop!!!

Idag vill jag bara säga Grattis till världens bästa svärföräldrar.
En alldeles speciell dag då ni återigen lovade att älska varandra i nöd och lust.
En liten tår i ögat blev det då vi fick bevittna er speciella stund och jag lovar att ni kommer att minnas dagen för all evighet. Vi kommer defenitivt att göra det.

Och ett stort tack även för bröllopsmiddagen vi alla blev bjudna till. Barnen åt ju som galningar och de skötte sig ju fint. Synd bara att Vide sov hela ceremonin igenom...
 Middagen hölls på Thai silk och jag kan bara säga att det är inte lätt att komma dit efter att familjen Forsberg varit där. Ingen mat blev kvar!!!!
 Ni kan tänka er...Micke, Henke, Pierre, Kurt, Lukas & Isak... Jag tror Thai silk gick med förlust idag på buffén.

Senare på eftermiddagen väntades bröllopstårta på Brämhult.
 Och jag hoppas att alla var nöjda. Inte minst Kurt & Margareta.

Återigen, stort Grattis på bröllopsdagen från oss alla.



Och idag fick även Vide träffa faster Lisa och hon blev genast en klar favorit hos Vide. Jag tror Lisa gick och bar på honom i minst en timme...
Träningsvärk i axlarna imorgon?????
Tack för hjälpen!
 



 



Kommentarer
Postat av: Lisa!!

Den smärtan kan jag ta! Då är Vide och Engla på nått sätt här med mig. Vi måste se till att få upp Engla till Stockholm..snarast!!

2010-09-06 @ 10:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0