Ryavallen

Idag var det dags för skolmästerskap för Myråsskolan. Platsen var Ryavallen.
 Lukas & Isak var på plats och eftersom jag inte hade något planerat så åkte vi ner för att heja på.
 Då jag var ensam mamma på plats var trycket stort på mig =)
Jag gjorde tummen upp och hejade på.
Vide trivdes då lärare och barn hela tiden kom fram till oss för att prata och gulla med Vide.
Han skrattade och pratade...

 
Mamma & Vide


Här är Lukas på bana 1 redo för final på 60 meter.


Isak passar på att ladda krafterna med lite hamburgare. Därefter gick han ut på banan och kastade en liten boll 31 meter. Bra jobbat Isak!
 Placeringar räknas ut på skolan och meddelas senare. Så vi får se hur långt det räckte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0