Juluppehåll

Hej alla vänner och dem som jag inte känner...

Jag skulle vilja meddela att jag nu tar lite juluppehåll med bloggen.
 Det börjar närma sig den där årliga julstressen och jag kommer inte orka/hinna skriva så mycket ändå.
Jag vill passa på att önska er alla en

RIKTIG GOD JUL
och jag lovar att återkomma när dagarna blir vardagar igen.
Hoppas ni alla kan njuta av god mat, fina klappar och framför allt gott sällskap OCH att tomten kommer till alla snälla barn.

ps Vi söker en tomte som hittar till Skogslindgatan den 24 december. Någon??? ds



Idag vill jag även sända  tusen kramar till svägerskan Lisa som fyller år!!
Love you!!


Kommentarer
Postat av: Annatroll

Nu är faktiskt jul och nyår över, barnen har börjat skolan osv.... Kan det bli mer vardag än det här???

Hör ropen: Börja blogga!!!

Kraaam bästa vännen!

2011-01-24 @ 18:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0