Kalas i Karlstad

Det blev en lång lördag men vad gjorde det.

Vi var på 20-årskalas i Karlstad för att fira Stina.
 Vide skötte sig i stort sett klanderfritt hela resan dit förutom att han högt och tydligt talade om för oss när han var hungrig. Då var det bara att stanna en liten stund för att sedan köra vidare.
 När vi väl var framme gick vi nästan direkt till dukat bord.
Stina hade ordnat en buffé av grönsaker och diverse tilltugg som vi själva fick plocka ihop. Kyckling och skinka i bitar fanns att välja på. Vilken bra idé det var för på det viset fick ju alla ta det man tyckte om. Barnen åt i flera omgångar. Äter vi salladstallrik för sällan????

Därefter dukades det fram till tårtan och den kom från köket i Brämhult. Micke körde lugnt så den var hel när vi kom fram =)
 Jag fick högsta betyg utav Hannes lillasyster som sa att det var den godaste tårta hon någonsin ätit. Nu litar jag på att det var så då hon inte sa det direkt till mig utan till Hannes. Om nu inte Hannes ljög för mig, men varför skulle han det....? haha
 
Stina var en utmärkt värdinna som skötte allt perfekt. Sista delen av besöket var det skratt och prat från alla håll och kanter. Då det vimlade av barn var det livat hela tiden och de var sysselsatta mest hela tiden.
 När klockan var ca halv sju var det dags för avfärd för de flesta.
Alla var nöjda med dagen och jag hoppas att Stina var detsamma. Hon verkade ialla fall nöjd med presenterna och sällskapet. 
 
Kör lite mix av bilder:

Presentöppning


Tårtan som Engla, Viggo och Isak stod och väntade på...




Fina Stina!!!


Mormor & Lukas


Lille killen har koll på pappa i bilen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow, vilken tårta, duktig du är!!!Tänk att lilla Stina är 20 år, inte så liten längre, men grann det är hon!!! Kraaam:-)

2010-11-25 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0